Nachtelijk contact

24 april 2003 - Winneba, Ghana

Dag lieve allemaal, ik hoop dat deze email over komt en dat jullie allen gerust kunnen zijn. Met mij gaat het erg goed. Samen met Theo heb ik de taal en cultuur cursus afgerond en we zijn met vlag en wimpel geslaagd. Ik ben nu terug in Winneba en heb om 01:00uur contact. Het is moeilijk om te mailen, maar in de nachtelijke uren is het minder druk in computer land dus gast het iets snel en makkelijker. Theo en ik zijn na een hele intensieve periode uit elkaar gerukt. Beide zijn we sinds dinsdag gestart met ons werk. Ik ben al volop actief in het kamp en rij al aardig rond ondanks alle potholes en al het gekke verkeer. Ik rij in een Lada Niva, de project auto, van Winneba naar Buduburam.  We zijn nog steeds op zoek naar een woning in de buurt van het kamp. Het is lastig om iets geschikt te vinden, maar ik heb nog wel tijd. Chris van Opzeeland is hier nu om afscheid te nemen dit is lastig.  Zij verlaat het kamp na drie intensieve jaren en ik start in het kamp. Bijzonder mooi om te zien hoe veel mensen hier om haar geven. Alles is goed met mij, geen zorgen. Alleen het emailen gaat vreselijk moeizaam, dus ik denk dat ik al mijn indrukken gewoon ga beschrijven in een brief. Lieve mensen ik stop, ben doodmoe. Soon horen jullie wat van me als er weer gemaild kan worden. Heel veel liefs Afua Animwaah Colinda Ghana - Collie. Ik hou van jullie.